zaterdag 26 april 2008

Smile



Ik doe weer mee met een lente tweelingketting en heb daarvoor dit kaartje gemaakt. Het is de bedoeling dat je dezelfde materialen opstuurt naar je "twinsis" en die maakt er dan weer een heel ander kaartje mee....Ik kan hem wel al laten zien, want m'n sis heeft het kaartje + pakketje inmiddels ontvangen....

Voorlopig komt er heel weinig uit mijn handen ;o( Ik ben alleen maar aan het werk, maar er komt schot in...Ik moet nog 5 dagen werken en dan heb ik heerlijk een hele week vrij ;o) Het wordt dus aftellen hihihi....

Bedankt weer voor het langskomen!


11 opmerkingen:

Janny zei

wooow helemaal top Sandra!

Deb zei

such a pretty card

Andrea zei

Cute cute card!!!

xxAndrea

Tiets zei

een erg lief kaartje geworden San!

Marlene zei

Oh wat een schatje weer San :)
en ook zo'n leuk idee, dat tweeling kaart idee.. wou dat ze dat hier ook deden!

Lg, Marlene x

Patricia zei

Wauwwwwwww...schattig kaartje Sandra!

Janet zei

Another fantastic card!X

Jeanet zei

Super mooi kaartje geworden San !!

diana68 zei

super cute kaartje Sandra :D!

Karin zei

hij is weer helemaal super. Leuk idee.

Ila zei

This Card is Super Cute and Fabulous!