maandag 27 april 2009

Scrap & Fun!


Zaterdag 25 april was het eerste Scrap & Fun clubdagje. Het was echt een Scrap & Fun dagje, (vooral fun ;)) Ik mocht samen met Alysha achter de kraam van Card Art helpen. Het was weer gezellig Alysha ;) Heel veel bekende gezien en gesproken en ook heel leuk om nu eens bloggers en cluppers in het echie te zien. Ik heb in ieder geval genoten, veel gelachen en weer een hoop inspiratie opgedaan. Ik kon het niet laten om zondag ook met de projectjes aan de gang te gaan en ben begonnen met het tasje en de kaart.
Ik heb nu een weekje vakantie, dus jullie mogen 3 x raden wat ik deze week ga doen ;)
Bedankt weer voor het langskomen en jullie altijd lieve reacties!
Liefs,
San


22 opmerkingen:

diana68 zei

leuk is die van jou zeg !! en jij bent helemaal vooruitstrevend de kaart heb je ook al af ;) superrrrr...

Liefs Diaan x

Marjolein zei

Super leuk tasje en kaart, Leuke combi!
Groetjes Marjolein

Alina zei

ze zijn prachtig geworden, Sandra, mooi papier en super leuke stempels!
een hele fijne week! ik zou echt niet weten wat je deze week gaat doen, geen flauw idee wat je van plan bent!!!!!
liefs, Alina

Inge zei

Dat ziet er supergezellig uit San, wat een enig setje!

Inge xx

Jeanet zei

Deze zien er weer super uit Sandra ! Ben benieuwd naar de rest !

Riet zei

wat heb je dat schitterend gemaakt Sandra,practige stempel,en heel mooi papier.
ben heel benieuwd wat we nog zien van de weeh.
Heel veel knutselplezier meis.

Liefs Riet.

Alex (Paper-and-More) zei

it´s a very pretty set, i love the colours and the image!

hugs
alexandra

Janny zei

tjeeeeeeeetje jij bent hard gegaan en weer zooooooo mooi!
pffffff ik heb net het tasje af...ben nu met de kaart bezig....hihihi of ik het deze week af krijg?? weet het niet hoor!
maar die van jouw zijn weer helemaal gaaaaaaf! fijne week!!

Lia zei

superrrr mooi papier je kaartje hieronder vind ik ook prachtig
liefs lia

*Ellen* zei

in een woord super wat je hebt gemaakt en wat een lieve stempeltjes

Thea zei

Wouwwwwwwwww, dit is gaaf.
Ziet er erg leuk uit allemaal.
Jullie hebben het vast niet leuk gehad.hahaha

Ik ben weg van je stempeltjes, van welk merk zijn ze?

Groetjes Thea

Tammi zei

These are adorable, cute card and bag! xx

Sandra zei

Wauw San erg leuk !en die stempels vindt ik zoooo leuk!!

sandra_w zei

Hallo Thea, dit zijn Penny Black stempels....de "oudjes" ;)

Inger Marie zei

Wow i am in love!
The bag and the card are so cute. I love the image and the colour it is so sweet.
Hugs from Inger Marie

Kathy zei

Beautiful card!! I love this sweet image!!! Your layout is fabulous and great papers as usual!!
Have a great night :)Kathy

femke zei

heey sandra,

wat een prachtige creaties zijn dat geworden!!! vind de stempels erg leuk. mijne is nog steeds niet af eigenlijk. hopelijk kan ik er van het weekend aan werken.

groetjes femke

Splashes of Pink and Mint zei

Dit is echt weer helemaal geweldig San! Wat onwijs leuk dat tasje, zo heb je toch een supergaaf kado-setje! Hmmm.... jammer.... ik ben nog lááááng niet jarig!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt mooie creaties gemaakt, Sandra, echt heel leuk.
Groetjes van Jacqueline

Nikki Fairbairn zei

Fabulous card and bag Sandra, such sweet images and gorgeous colouring, I love the pictures of your sweet dog and cute kitties cuddling in the basket, Big Hugs, Nikki x

Unknown zei

Jouw kaart en tasje zijn ook erg leuk geworden Sandra :D Grappig om dat papier te zien en dezelfde lay out maar dan met een heel ander stempelafdrukje als ik zelf gebruikt heb.

Ila zei

Wow!..Super Cute and Gorgeous!!...fabulous coloring and papers!!..Hugs, Ila