donderdag 19 juli 2012

Workshop Tea for two Bij Oma Dee


Vanmorgen weer een geweldige workshop gehad Bij Oma Dee. Dit keer had Inge een diaperfold uitgewerkt. Ook weer erg leuk om te maken en weg te geven. Ik weet al naar wie deze toe gaat :)
Al met al weer een super gezellige ochtend. Wat is het toch heerlijk om zo met onze hobby bezig te zijn.

Ook had ik de eer om Cornelie in het echie te ontmoeten :-) Ik vond het super gezellig Cornelie en hoop dat je nog eens onze kant opkomt.


Groetjes,
~~~~Sandra~~~~


9 opmerkingen:

Unknown zei

Dit ziet er superleuk uit! Vind het gebruik van al die stansen zo gaaf!
Groetjes Elly

June Nelson zei

Wowser what a brilliant iea, oh hoy I wish I was as creative as this, y ou always think up such wonderful ideas! this is brilliant darl, huggies June xxxx

Janneke zei

Dat ziet er ontzettend leuk uit San ;o)
Jammer dat het voor mij zo ver weg is want ik was graag een keertje aangeschoven ... wie weet doe ik dat wel ;o)

Janneke XO

Cornelie zei

Ha, bij mij staat het ook net op m'n blog!!
Het was idd erg gezellig, en heel erg leuk. Ook leuk om jou te ontmoeten Sandra!
Je diaperfold ziet er mooi uit!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk setje Sandra, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Bij Oma Dee zei

Goedemorgen,

Had jouw projectje nog niet gezien. Ik vind hem erg leuk geworden. Wat een bofkont is degene die hem van jou krijgt! Tot na de vakantie.

Groetjes, Miranda

Inge Groot zei

Mooooi San, prachtige kleuren combi heb je ervan gemaakt, leuk gedaan ook de randjes bij het kaartje! Je maakt mij wel nieuwsgierig naar wie je deze gaat sturen;-)

XX

Riet zei

Wowwww Sandra,Wat is dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooo zou ik ook wel illen, een ochtendje lekker met jullie aan de tafel zitten bij Oma. Lekker een ws doen en beppen met knutselmeiden.Ziet er weer gaaf uit Sandra!!!

Groetjes Hilda