donderdag 21 november 2013

Onderlinge uitdaging DT Bij Oma Dee


Het is weer zover de onderlinge uitdaging van het Bij Oma Dee DT! Vanwege het 2 jarig bestaan was onze uitdaging FEEST!!

Voor mijn kaartje heb ik deze keer geen designpapier gebruikt maar alleen het Bazzill Card Shoppe cardstock. Hartjes MFT Die-namic Fluttering Hearts, stempeltje Penny Black, ingekleurd met de Prisma'sTouwtje (Hemp Cord) mag natuurlijk niet ontbreken en klaar is de kaart!

Voor nog meer FEEST creaties hop naar het Bij Oma Dee blog

9 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een cutie weer San! Doegie, Miranda XX

rian zei

zooooo lief
groetjes rian

Judith zei

Super mooi, lief en schattig! Een Penny Black staat ook nog on my wishlist. De egeltjes zijn zulke snoepjes (en makkelijk te kleuren, lijkt mij, hihi)

Ellen zei

Oh, jij gebruikt altijd van die lieve afdrukjes! Dit is ook weer zo'n schatje, helemaal in combinatie met de hartjes. Top kaartje.
Fijne avond, Ellen

Mariken zei

Wat een lieverdje! Weer zo mooi, rustig en heel erg mooi!
Fijne avond, groetjes Mariken.

Inge Groot zei

Wat een schatje weer San! Erg leuk gedaan met de vallende hartjes en nederlandse tekst!

anita01 zei

Verlief....tot ver over mijn oortjes San.....

Warme groetjes,
Anita

Margot zei

deze is te leuk! die ga ik pinnen!

Sarah zei

Weeral zo een lief kaartje !
groetjes sarah