dinsdag 21 januari 2014

Vlinders, vlinders, vlinders


Afgelopen zondag ben ik samen met Cornelie en Inge richting Wateringen getogen voor een SU workshop vlinderschilderij gegeven door Caro
Hier het origineel. 

Wij zijn lekker aan de gang gegaan in onze eigen kleurtjes en uiteraard heb ik roze en wit uitgekozen. De schattige vlindertjes zijn gestanst met de Beautiful Wings Embosslits Die (stansen en embossen ineen)

Het was een heerlijk relaxed middagje, ondanks dat ik mij beroerd voelde. Ben zo blij dat ik toch gegaan ben. Ik had dit niet willen missen!
Alles tot in de puntjes verzorgd door Caro! 'n heerlijk Wolkie taartje......lekkerrrrr!


Excuus voor de slechte kwaliteit van de foto maar komt door het sombere weer.





11 opmerkingen:

Nadine zei

Nice! Wat staat ie er mooi bij zo, kan me voorstellen dat dit helemaal in jouw huis past. Ook al heb ik je huis nog nooit gezien haha

Cornelie zei

Past prachtig in je mooie huisje! Heel mooi, en erg gezellig dat je mee was!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow, mooi zeg!

Riet zei

Wat is dit prachtig.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Oh wauw wat schitterend Sandra, supermooi.
Liefs van Anita

Ellen zei

Helemaal naar Wateringen? Best nog een stuk rijden. Maar ik snap waarom: geweldig dit vlinderschilderij. Jouw roze-witte versie is prachtig!
Groetjes, Ellen

Unknown zei

Mooi San! helemaal jouw kleurtjes. Hoop dat het nu weer beter met je gaat.

Groetjes,
Miranda X

Judith zei

Zo te zien past het schilderijtje heel goed in je interieur. Helemaal jouw kleuren, mooi, lief!

Sandra zei

Wat leuk San !

tineke zei

Wat superrrr gaaf zeg.
Tineke x

anita01 zei

Schitterend mooi daar knap je toch van op....

Warme groetjes,
Anita