zaterdag 15 november 2014

Swaptime!



Vandaag weer swaptime met Mary. Ik kreeg een supergaaf pakketje opgestuurd met daarin prachtige papiertjes en allerlei hebbedingetjes.....gaaf!


Er zat ook 'n schattig klein kraft tasje bij en wist meteen waar ik die voor zou gaan gebruiken. 


Met een muisje, balletje en knabbeltjes is het een leuk presentje geworden voor Gijsje (het nieuwe huisgenootje van m'n vriendinnetje)

Het schattige hondje en poesje zijn stempeltjes van Stampin'Up!

Mary dank je wel voor het waanzinnig leuke swappakketje.....ik vond het weer superleuk!

Gefeliciteerd met de trouwdag van jullie dochter en wens jullie een fantastische dag toe!!

8 opmerkingen:

Alina zei

oh, Sandra, prachtig zijn ze!!!!!!!! super mooie spulletjes in je swap pakketje, nog veel plezier ermee!!!!

Marjolein zei

Wat een gaaf swappakket! En Supergave dingen heb je er weer mee gemaakt!
Groetjes,

Marjolein

Mariken zei

Wat is dat toch leuk he, dat swappen...gewoon een cadeautje! Wat heb je mooie dingen gemaakt, super, met dat geinige hondje en katje van SU!
Fijn weekend, xx

Ellen zei

Swappen is zo leuk!!! Jouw tasje is echt super! Geweldig die embosdingfolder die je gebruikt hebt. Het poesje met de wiebeloogjes maakt het helemaal af!

Judith zei

Oh, wat een gaaf pakket heb je weer mogen ontvangen. En de tasjes - wat heb je ze super leuk versiert!!!

Inge Groot zei

Wat een cool pakket San, gave kleuren en wat een enig Pugs and Kisses kaartje!
Tasje is ook superleuk en ik kan het weten hihi, inhoud word ook zéér geapprecieerd ;-)

tineke zei

Wat een prachtig pakket Sandra, en je creaties zijn ook super leuk

Mary zei

Hoi Sandra, door alle drukte en hektiek van de afgelopen dagen , had ik niet eerder tijd en gelegenheid om op je pracht creaties te reageren.
Je hebt werkelijk een zo überschattig kaartje gemaakt!! En ook je tasje is gaaf!!
De stempeltjes die je erbij gebruikt hebt zijn súper cute!!
Ik heb nog wat restjes papier over, en daar zal ik vast nog wel meer kaartjes mee gaan maken.
Bedankt dat je weer zo enthausiast mee hebt 'geswapt'!!

Ps de bruiloft was geweldig en ze zagen er prachtig uit!!
Zodra er foto's van de fotograaf binnen zijn, plaats ik wat op mijn blog.
Fijne avond, liefs Mary